Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 07.09.2004, sygn. PD I 415/13/04, Urząd Skarbowy w Trzebnicy, sygn. PD I 415/13/04

Pomoc finansowa udzielona przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z funduszy Unii Europejskiej i funduszy krajowych - Program SAPARD, a:1) koszty uzyskania przychodów z tytułu wydatków na wykonanie biznesplanu,2) koszty uzyskania przychodów z tytułu amortyzacji środków trwałych, których zakup zostanie w części zrefundowany,3) rozliczenie naliczonego podatku od towarów i usług od zakupów finansowanych w części przez Agencję.

Pytanie podatnika

Jak wynika ze stanu faktycznego przedstawionego przez Pana w piśmie, które wpłynęło do tut. Urzędu dnia 09.07.2004 r., zawarł Pan w dniu 14.05.2004 r. umowę z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, której przedmiotem jest realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie obiektu budowlanego niewymagającego pozwolenia na budowę (wiaty gospodarcze) oraz zakup maszyn i urządzeń na potrzeby produkcji wyrobów tartacznych. Agencja zobowiązała się do udzielenia pomocy finansowej z funduszy Unii Europejskiej i funduszy krajowych - Program SAPARD w zakresie przewidzianym w Rocznej Umowie Finansowej zawartej na rok 2002 między Komisją Wspólnot Europejskich a rządem Rzeczypospolitej Polskiej w ramach:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00