Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 30.11.2004, sygn. PDFII.415/23/04, Urząd Skarbowy w Białej Podlaskiej, sygn. PDFII.415/23/04

Jak należy udokumentować fakt przeznaczenia oszczędności wycofanych z kasy mieszkaniowej na zakup lokalu mieszkalnego od Zakładu Remontowo - Budowlego (developera). W dniu 16 czerwca 2004 r. zawarłem wstępną umowę kupna - sprzedaży pomiędzy Zakładem Remontowo - Budowlanym na zakup lokalu mieszkalnego. W dniu 15 sierpnia 2004 r. wpłaciłem ratę w kwocie 40.000 zł. Pozostałą kwotę wpłacę w grudniu br. Pieniądze te będą pochodziły z oszczędności wycofanych z kasy mieszkaniowej. Jakie dokumenty należy przedłożyć aby nie utracić prawa do nabytej ulgi z tytułu oszczędzania w kasie mieszkaniowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00