Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 16.11.2004, sygn. P.I.4115/921-30/04, Drugi Urząd Skarbowy w Lublinie, sygn. P.I.4115/921-30/04

Podstawowym przedmiotem mojej działalności gospodarczej jest pośrednictwo w sprzedaży różnych towarów, a przede wszystkim technologii oczyszczania ścieków oraz działalność marketingowa polegająca na przedstawianiu ofert techniczno - handlowych firm, dla których realizuję te zlecenia oraz reklamowanie tych firm (wydruki ofert technicznych, reklamówek oferowanych technologii. W związku z tą działalnością konieczne jest również częste moje uczestnictwo w spotkaniach z potencjalnymi kontrahentami (inwestorami) moich zleceniodawców. Czy wszystkie wydatki związane ze spotkaniami z potencjalnymi kontrahentami mogę klasyfikować do limitowanych kosztów reklamy i reprezentami ? Uważam że wydatki te nie są związane z reklamowaniem mojej firmy i w całości powinny stanowić koszty uzyskania przychodów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00