Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok NSA z dnia 2 grudnia 1998 r., sygn. I SA/Ka 362/97

Sąd podziela pogląd, że karty do gry typu "zdrapka" nie miały charakteru materiałów reklamowych i to zarówno ze względu na niespełnienie roli reklamowej, jak i na niepozbawienie ich wartości handlowej. Co do pierwszego kryterium należy stwierdzić, że zaopatrzenie tych kart w logo "Dziennika Zachodniego" oraz szeregu firm i instytucji nie może być wystarczającym dowodem, że służyły one reklamowaniu tego tytułu prasowego. Karty nie prezentowały "walorów" powyższego towaru, stanowiły przy tym jego składnik /dodano je do jednego z numerów dziennika/.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00