insert_drive_file
Orzeczenie
Wyrok NSA z dnia 25 maja 1994 r., sygn. SA/Wr 2152/93
Cecha braku wartości handlowej wzorów, modeli, próbek i materiałów, służących do reklamy i akwizycji, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 16 ustawy z dnia 28 grudnia 1989 r. - Prawo celne /Dz.U. nr 75 poz. 445 ze zm./, musi występować obiektywnie, a nie jedynie w przekonaniu lub z woli podmiotu dokonującego obrotu towarowego z zagranicą, który przeznaczył daną partię sprowadzonych towarów do bezpłatnego rozdawnictwa w celach reklamowych.
Pozostało 50% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right