Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2008-11-01

ROZDZIAŁ V

Sponsoring

Sponsoring należy do kategorii tzw. umów nienazwanych, których polskie przepisy prawne nie regulują. W praktyce gospodarczej stanowi umowę, na mocy której jedna ze stron (sponsor) zobowiązuje się do przekazania na rzecz drugiej strony (sponsorowanego) określonej kwoty pieniężnej, towarów (np. w postaci nagród dla zwycięzców konkursu) lub wykonania usług w zamian za określone działania ze strony sponsorowanego, takie jak: ekspozycja znaku firmowego sponsora, przekazanie informacji o działalności sponsora, popularyzowanie haseł reklamowych sponsora itp., których wartość strony wyznaczyły na poziomie kwoty pieniężnej przekazanej przez sponsora lub równowartości przekazanych towarów czy wykonanych usług.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00