Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2016-12-13

Kiedy koszty związane z wykonaniem ulotek i gazetek reklamowych stanowią koszty bezpośrednio związane z osiągnięciem przychodu

Nasza spółka świadczy między innymi usługi marketingowe. W ramach tych usług wykonujemy np. ulotki i gazetki reklamowe dla centrów handlowych. Z kontrahentami mamy podpisane umowy ramowe na wykonywanie usług marketingowych. Czy koszty poniesione przez nas w związku z wykonaniem i dostarczeniem ulotek i gazetek reklamowych należy traktować jako koszty bezpośrednio związane z osiągnięciem przychodu i rozpoznać w momencie osiągnięcia przychodu, czy też należy je traktować jako koszty pośrednio związane z osiągnięciem przychodu i rozpoznać w momencie poniesienia? Osiągamy przychód i wystawiamy fakturę dopiero po dostarczeniu ulotek i gazetek do kontrahentów.

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00