Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2009-12-01

1. Koszty demontażu środków trwałych w księgach

Spółka wynajęła pomieszczenie biurowe, który dostosowała do własnych potrzeb: postawiła ściany działowe, zamontowała grzejniki, rozprowadziła kable telefoniczne itp. Najem będzie trwał siedem lat. W umowie najmu właściciel budynku zastrzegł, że po zakończeniu okresu najmu inwestycje dokonane przez spółkę należy usunąć, bo pomieszczenie należy oddać w stanie pierwotnym. Czy koszty demontażu należy wykazać w księgach?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00