Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-10-01

Jak możemy wyodrębnić w ewidencji koszty IT

W naszym przedsiębiorstwie coraz więcej kosztów ponosimy na IT. Przejawiają się one we wdrożeniu, a następnie eksploatacji systemów informatycznych wspomagających działania poszczególnych komórek organizacyjnych. Nadzór nad pracą naszych systemów informatycznych sprawuje dział IT. Koszty IT ewidencjonujemy na koncie 550 „Koszty ogólnego zarządu”. Mamy przy tym świadomość, że wiele kosztów dotyczących IT „ginie” na innych kontach. Niedługo rozpoczniemy pracę nad nowym zakładowym planem kont, w którym chcielibyśmy zaadaptować inny sposób ewidencji kosztów. Jakie są możliwości wyodrębnienia kosztów IT w ewidencji?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00