Porada
Jakie konsekwencje podatkowe ma spłata zadłużenia przez spółkę z o.o. przy zajętym koncie bankowym
Nasza firma to spółka z o.o. Firma ma zajęte konto bankowe. Z naszym dostawcą mamy ugodę, że będziemy co miesiąc wpłacać (spłacać zadłużenie) w wysokości 10 000 zł miesięcznie. W obecnej chwili wpłaty tej dokonujemy za pośrednictwem poczty. Czy ma to dla nas konsekwencje podatkowe jeżeli: 1. płacimy za dwie faktury, każda poniżej 5000 zł? 2. płacimy za fakturę powyżej 20 000 zł w trzech ratach (w dwóch kolejnych miesiącach po 10 000 zł, a w trzecim resztę kwoty z faktury)? 3. płacimy za fakturę o wartości powyżej 20 000 zł, przy czym 15 000 zł było z tej faktury rozliczone jest kompensatą? Jakie to ma dla nas konsekwencje podatkowe? Część z tych faktur była wystawiona w 2023 r. a płacimy za nie w roku bieżącym. Kiedy należy dokonać zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right