comment
Porada
Data publikacji: 2006-06-01
W jaki sposób należy ewidencjonować nabycie prawa wieczystego użytkowania gruntu oraz znajdującego się na nim budynku
Nasza jednostka nie jest płatnikiem VAT. W kwietniu 2006 r. prezydent miasta w wydanej decyzji stwierdził nabycie (z mocy prawa) przez naszą jednostkę prawa użytkowania wieczystego gruntu stanowiącego własność gminy i oddanie go w użytkowanie wieczyste (na 99 lat) oraz nieodpłatne nabycie prawa własności budynku na tym gruncie. Ustalono również cenę gruntu stanowiącego własność gminy w wysokości 36 000 zł, a także opłatę roczną (od 1 stycznia 2007 r.) wynoszącą 0,3% ceny gruntu. Jak ująć w księgach rachunkowych decyzję prezydenta miasta?
PROBLEM
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie