Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-06-01

W jaki sposób należy ewidencjonować nabycie prawa wieczystego użytkowania gruntu oraz znajdującego się na nim budynku

Nasza jednostka nie jest płatnikiem VAT. W kwietniu 2006 r. prezydent miasta w wydanej decyzji stwierdził nabycie (z mocy prawa) przez naszą jednostkę prawa użytkowania wieczystego gruntu stanowiącego własność gminy i oddanie go w użytkowanie wieczyste (na 99 lat) oraz nieodpłatne nabycie prawa własności budynku na tym gruncie. Ustalono również cenę gruntu stanowiącego własność gminy w wysokości 36 000 zł, a także opłatę roczną (od 1 stycznia 2007 r.) wynoszącą 0,3% ceny gruntu. Jak ująć w księgach rachunkowych decyzję prezydenta miasta?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00