Porada
Jak rozliczyć pracę pracowników za granicą
Prowadzimy działalność w kraju i za granicą (w Norwegii). Zawarliśmy z pracownikami umowę o pracę, w której określiliśmy jako miejsce pracy siedzibę firmy w kraju. Pracowników tych wysłaliśmy do pracy w Norwegii, wystawiając im delegację, która trwała 65 dni. Za wykonaną pracę wypłaciliśmy im wynagrodzenie - 1500 zł brutto miesięcznie, diety za czas trwania delegacji (65 diet), koszty przejazdu, koszty noclegu w wynajętym na ten cel mieszkaniu. Koszty te zaliczyliśmy do kosztów uzyskania przychodów. Pracownicy nie wykonywali innej pracy w kraju. Mamy jednak wątpliwości, czy była to podróż służbowa i czy słusznie wypłaciliśmy diety, które potem zaliczyliśmy do kosztów uzyskania przychodu. Jakie konsekwencje grożą nam w przypadku nieuznania tych diet za koszt uzyskania przychodu? Jakie obciążenia będziemy musieli ponieść z tego tytułu?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right