comment
Porada
Data publikacji: 2018-06-30
Obowiązki informacyjne związane ze zmianą danych
Każdą zmianę, która dotyczy używanej przez podatnika kasy rejestrującej, np. zmianę miejsca używania, zmianę serwisu, a także utratę kasy, zaprzestanie jej używania itp., należy zgłosić właściwemu miejscowo naczelnikowi urzędu skarbowego.
1. Zmiana miejsca używania kasy
Miejsce używania kasy rejestrującej jest informacją zgłoszoną przez podatnika naczelnikowi urzędu skarbowego w zawiadomieniu o liczbie kas i miejscu (adresie) ich używania oraz zgłoszeniu danych dotyczących kasy. Każda zmiana tego miejsca powoduje obowiązek poinformowania fiskusa o tym zdarzeniu.
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right