comment
Porada
Data publikacji: 2011-12-01
Jak zorganizować promocję, aby poza korzyściami marketingowymi przynosiła ona również korzyści podatkowe w VAT
Spółka w ramach prowadzonej działalności gospodarczej dokonuje nieodpłatnego przekazania towarów (innych niż drukowane materiały reklamowe i informacyjne, prezenty o małej wartości i próbki) na cele promocji i reklamy. Sprzedaż promocyjna jest zorganizowana w ten sposób, że klient, który kupił u nas towar o określonej wartości, jest premiowany dodatkowym gratisem w postaci koszulki lub portfela. Przy zakupie towarów wykorzystywanych do promocji spółka odlicza VAT naliczony. Czy w takim przypadku nieodpłatne przekazanie towarów należy opodatkować VAT? W jaki sposób należy zorganizować promocję, aby poza korzyściami marketingowymi przynosiła ona również korzyści podatkowe?
PROBLEM
Pozostało 93% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right