Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2011-05-02

Czy za wadliwie wykonaną pracę pracownikowi należy wypłacić wynagrodzenie

Zatrudniamy kilku pracowników, którzy zajmują się serwisowaniem sprzętu komputerowego. Od kilku dni trafiają do nas komputery z - jak twierdzą klienci - wadliwie zainstalowanym oprogramowaniem. Łącznie otrzymaliśmy zwrot 10 komputerów. Niestety, zespół zajmujący się serwisem nie prowadzi szczegółowej ewidencji, wskazującej, który z pracowników serwisuje dany komputer. Czy mamy pociągnąć do odpowiedzialności cały zespół, czy należy ustalić, który z pracowników powinien wykonać poprawki? Czy w takiej sytuacji pracownicy powinni otrzymać wynagrodzenie w pełnej wysokości?

problem

rada

Nie mogą Państwo obarczyć odpowiedzialnością całego zespołu. Za wadliwe wykonanie pracy odpowiada konkretny pracownik i tylko ta osoba może być pozbawiona wynagrodzenia. Szczegóły - w uzasadnieniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00