comment
Porada
Data publikacji: 2007-01-17
2. Jak w bilansie wykazać rozbieżność pomiędzy momentem otrzymania materiałów i faktury
W listopadzie spółka dokonała wpłaty zaliczki na poczet zakupu materiałów. W tym samym miesiącu otrzymała fakturę dokumentującą wpłaconą zaliczkę. Cała dostawa materiałów została dostarczona do magazynu spółki w grudniu. Fakturę na pozostałą kwotę dostawy spółka otrzymała w styczniu.
problem
W grudniu spółka otrzymała również fakturę od innego kontrahenta, dotyczącą zakupu towarów, które do magazynu dotarły w styczniu.
Proszę o przedstawienie sposobu ujęcia wymienionych operacji w księgach rachunkowych spółki. W którym momencie należy dokonać rozliczenia VAT z otrzymanych faktur?
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie