comment
Porada
Data publikacji: 2006-07-17
Jakie problemy mają księgowi ze sporządzaniem sprawozdania o pomocy publicznej w zakładach pracy chronionej
31 lipca 2006 r. mija termin sporządzenia rocznego sprawozdania o uzyskanej pomocy publicznej w 2005 r. przez wszystkie zakłady pracy chronionej. Obowiązek dotyczy tych podmiotów, które w okresie ostatnich trzech lat uzyskały pomoc publiczną sumarycznie przekraczającą kwotę 100 000 euro. Przedstawiamy niektóre problemy, z którymi mogą zetknąć się księgowi przy ich sporządzaniu.
Czy należy składać sprawozdanie, gdy jednostka utraciła status zakładu pracy chronionej
PROBLEM
W kwietniu 2005 r. zakończył się okres, na który przyznano naszej spółce z o.o. status zakładu pracy chronionej. Czy mamy obowiązek sporządzenia sprawozdania z pomocy publicznej za 2005 r.?
Pozostało 59% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka