Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-07-17

Jakie problemy mają księgowi ze sporządzaniem sprawozdania o pomocy publicznej w zakładach pracy chronionej

31 lipca 2006 r. mija termin sporządzenia rocznego sprawozdania o uzyskanej pomocy publicznej w 2005 r. przez wszystkie zakłady pracy chronionej. Obowiązek dotyczy tych podmiotów, które w okresie ostatnich trzech lat uzyskały pomoc publiczną sumarycznie przekraczającą kwotę 100 000 euro. Przedstawiamy niektóre problemy, z którymi mogą zetknąć się księgowi przy ich sporządzaniu.

Czy należy składać sprawozdanie, gdy jednostka utraciła status zakładu pracy chronionej
PROBLEM
W kwietniu 2005 r. zakończył się okres, na który przyznano naszej spółce z o.o. status zakładu pracy chronionej. Czy mamy obowiązek sporządzenia sprawozdania z pomocy publicznej za 2005 r.?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00