comment
Porada
Data publikacji: 2006-04-17
Jak zaewidencjonować zdarzenia związane z ustanowieniem i rozliczeniem kaucji gwarancyjnej na roboty budowlane
Nasza firma (spółka z o.o.) prowadzi działalność polegającą na wykonywaniu robót budowlanych. Umowy zawierane z kontrahentami przewidują ustanowienie kaucji gwarancyjnej. W związku z tym zapłata należności za wykonane usługi zostaje pomniejszona o zatrzymaną kaucję gwarancyjną. Proszę o informację, jak należy poprawnie zaksięgować zatrzymaną kaucję. Czy należy utworzyć rezerwę do wysokości potrąconej kaucji na koszty robót poprawkowych (jeżeli wystąpią)? Proszę o przedstawienie sposobu księgowania powyższych zdarzeń.
PROBLEM
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka