Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-10-29

Czy ponoszenie w ramach promocji określonych kosztów za klienta prowadzi do powstania przychodu

Przedmiotem naszej działalności jest sprzedaż nowych samochodów. Prowadzimy różne promocje, na przykład w cenie sprzedawanego auta nabywca dostaje pakiet ubezpieczeniowy lub nabywca nie płaci prowizji za uruchomienie kredytu. Technicznie wygląda to tak, że dealer pokrywa koszty ubezpieczenia lub koszty prowizji kredytowych. Jeżeli przed zawarciem transakcji sprzedaży było to z klientem ustalone, można uznać, że jest to w cenie sprzedawanego auta. Czy jest to nieodpłatne świadczenie? Jak należy taką transakcję udokumentować, aby nie powodowała dodatkowych obciążeń podatkowych, jakie są nakładane na nieodpłatne świadczenia lub na świadczenia częściowo odpłatne?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00