comment
Porada
Data publikacji: 2005-04-13
Czy rozdawanie próbek perfum w centrach handlowych jest reklamą publiczną
Promujemy nowe perfumy, rozdając w centrach handlowych darmowe próbki. Jak należy zakwalifikować koszty związane z tą formą informacji o produkcie? Czy jest to reprezentacja, reklama publiczna, reklama niepubliczna?
Rozdawanie towarów przez hostessy w centrach handlowych jest reklamą publiczną. Oznacza to, że wydatki ponoszone przez Państwa na promocję perfum nie są objęte limitem 0,25% rocznych przychodów, powyżej którego wydatki nie stanowią kosztów uzyskania przychodów. Całość wydatków można wpisać w koszty uzyskania przychodów.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka