Artykuł
Zasady opodatkowania przy organizacji sprzedaży premiowej
Stowarzyszenie zawarło porozumienie z hipermarketami w mieście X. W sklepach tych - na specjalnym stoisku - będą sprzedawane elegancko zapakowane paczki świąteczne ze słodyczami, owocami, drobnymi upominkami, zestawy bombek i opłatki świąteczne. Na stoisku będzie wyeksponowana informacja, że cały dochód z akcji zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Osoba, która wyda więcej niż 300 zł, otrzyma prezent o wartości około 45 zł (kosmetyki, rękawiczki, zestaw bombek choinkowych). Organizator sprzedaży premiowej to stowarzyszenie (ufundowanie nagród, ich przekazanie konsumentom). Natomiast hipermarkety odpowiadają za zorganizowanie sprzedaży (stoisko, sprzedawcy, obsługa sprzedaży). Czy nabywcy produktów objętych akcją mogą skorzystać ze zwolnienia z podatku przewidzianego przez art. 21 ust. 1 pkt 68 updof?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right