Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2010-12-01

Zasady opodatkowania przy organizacji sprzedaży premiowej

Stowarzyszenie zawarło porozumienie z hipermarketami w mieście X. W sklepach tych - na specjalnym stoisku - będą sprzedawane elegancko zapakowane paczki świąteczne ze słodyczami, owocami, drobnymi upominkami, zestawy bombek i opłatki świąteczne. Na stoisku będzie wyeksponowana informacja, że cały dochód z akcji zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Osoba, która wyda więcej niż 300 zł, otrzyma prezent o wartości około 45 zł (kosmetyki, rękawiczki, zestaw bombek choinkowych). Organizator sprzedaży premiowej to stowarzyszenie (ufundowanie nagród, ich przekazanie konsumentom). Natomiast hipermarkety odpowiadają za zorganizowanie sprzedaży (stoisko, sprzedawcy, obsługa sprzedaży). Czy nabywcy produktów objętych akcją mogą skorzystać ze zwolnienia z podatku przewidzianego przez art. 21 ust. 1 pkt 68 updof?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00