Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-02

1 marca 2017 r.

Zmiany w zgłaszaniu przez portal podatkowy pełnomocnictwa ogólnego

Od 1 czerwca 2017 r. podatnicy, płatnicy, inkasenci i ich następcy prawni będą zgłaszać przez portal podatkowy pełnomocnictwa ogólne oraz zawiadomienia o zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa ogólnego do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (dotychczas do ministra właściwego do spraw finansów publicznych). Zmiana wynika z wprowadzenia od 1 marca 2017 r. Krajowej Administracji Skarbowej w miejsce dotychczas funkcjonujących: administracji podatkowej, kontroli skarbowej i Służby Celnej. Ponadto do wykazu spraw, które mogą być załatwiane z wykorzystaniem portalu podatkowego, zostało włączone składanie zgłoszeń aktualizacyjnych oraz wniosków o wydanie przez naczelnika urzędu skarbowego zaświadczenia o nadaniu NIP i informacji o nadanym NIP.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00