comment
Porada
Data publikacji: 2016-08-02
Jakie są obowiązki płatnika, gdy ubezpieczony zgłosi mu nieprawidłowości w przesłanej z ZUS informacji o stanie konta ubezpieczonego
Jedna z naszych ubezpieczonych zgłosiła w kadrach, że w informacji o stanie konta ubezpieczonego w ZUS stwierdziła nieprawidłowości. Wydaje się nam jednak, że w przekazanych do ZUS dokumentach za tę ubezpieczoną nie ma żadnych błędów. Czy jako płatnik składek musimy sami wyjaśnić tę sprawę, czy pracownica powinna zgłosić się z wnioskiem o wyjaśnienie bezpośrednio do ZUS?
PROBLEM
Pozostało 93% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka