Porada
Kiedy płatnik musi ponownie zgłosić do ubezpieczenia zdrowotnego studiujące dziecko pracownika
Jedna z naszych pracownic zgłosiła się do działu kadr z informacją, że gdy jej studiująca córka chciała pod koniec października skorzystać z porady lekarskiej, system eWUŚ nie potwierdził jej prawa do świadczeń. W sytuacji córki naszej pracownicy nie zaszły żadne zmiany. Studiuje na kolejnym roku, ale nie przekroczyła wieku, który uniemożliwiałby zgłoszenie jej do ubezpieczenia przez matkę. Sprawdziliśmy też formularz ZUS ZCNA. Został wypełniony poprawnie, nie zaszły też żadne zmiany w danych - ani płatnika, ani ubezpieczonej pracownicy, ani zgłaszanej córki. Przed wakacjami córka naszej pracownicy nie miała żadnych problemów z potwierdzeniem prawa do świadczeń w systemie eWUŚ. Jaka może być przyczyna obecnego problemu i jak należy go rozwiązać?
PROBLEM
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right