comment
Porada
Data publikacji: 2014-12-12
Jaką odpowiedzialność ponosi pracownik użytkujący służbowy sprzęt w celach prywatnych
Jeden z naszych pracowników wykorzystuje służbowy laptop do celów prywatnych w domu. Podczas użytkowania laptopa w domu (pracownik grał w gry komputerowe) doszło do awarii urządzenia. Z informacji uzyskanych z serwisu wynika, że spaleniu uległa karta graficzna. Ponieważ nie jest możliwa wymiana uszkodzonego podzespołu, jedynym rozwiązaniem była wymiana całej elektroniki laptopa. Jednak z uwagi na brak możliwości nabycia właściwych podzespołów okazało się, że nie można naprawić uszkodzonego sprzętu. Czy możemy obciążyć pracownika kosztami nowego urządzenia?
PROBLEM
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right