comment
Porada
Data publikacji: 2012-06-12
Jak prawidłowo wypłacać zaliczki na poczet kosztów związanych z podróżą służbową krajową i zagraniczną
Świadczenie pracy podczas wyjazdu służbowego, zwłaszcza poza granicami kraju, wiąże się z występowaniem dodatkowych kosztów. Ponieważ nie jest możliwe ustalanie ich wysokości w chwili wyjazdu, przepisy prawa pracy przewidują wypłatę zaliczki na poczet przewidywanych wydatków w podróży służbowej.
Zaliczka na wyjazd służbowy powinna rekompensować pracownikowi koszty podróży oraz uzasadnione wydatki ponoszone w związku z wykonywaniem pracy w delegacji. Dlatego pracodawca powinien zaopatrzyć pracownika w środki pieniężne niezbędne do prawidłowego wykonania powierzonych mu zadań.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka