Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-07-01

Czy wolno przekazywać radzie pracowników informacje e-mailem

Ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji nie wskazuje, w jaki sposób powinienem przekazywać informacje radzie pracowników. W celu sprawnej komunikacji utworzyłem wszystkim członkom rady pracowników na firmowym serwerze skrzynki internetowe i na nie przesyłam stosowne informacje. Okazuje się jednak, że niektórzy członkowie rady nie potrafią obsługiwać wiadomości e-mail i nie uznają przekazywania informacji w tym trybie. Czy przesyłając informacje przez internet jestem zwolniony z doręczania ich w inny sposób?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00