Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-03-13

Jak prawidłowo określić w regulaminie pracy rozkład czasu pracy?

W naszym zakładzie pracownicy pracują w podstawowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku. Czasem nie ma dla nich pracy w tygodniu i wówczas mają dzień wolny. W zamian za to pracują w sobotę, co powoduje, że pięciodniowy tydzień pracy jest zachowany. W regulaminie pracy mamy zapis, że praca odbywa się od poniedziałku do piątku. Czy w tej sytuacji mogę zmienić ten zapis na określenie, że praca odbywa się od poniedziałku do soboty z zachowaniem pięciodniowego tygodnia pracy?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00