Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-12-16

Jak sporządzić PIT-11 przy częściowej wypłacie świadczeń?

W firmie z powodu likwidacji stanowiska (zwolnienia grupowe) zwolniono pracownika. Należy mu się wynagrodzenie za czas przepracowany w danym miesiącu, odprawa 2-miesięczna, odszkodowanie 2-miesięczne oraz ekwiwalent za nie wykorzystany urlop wypoczynkowy. Decyzją szefa firmy na liście płac znalazły się wymienione składniki, jednak z powodu braku środków finansowych pracownikowi wypłacono tylko 75% płacy od wynagrodzenia zasadniczego i ekwiwalentu, pozostała część (odprawa i odszkodowanie) mimo umieszczenia na liście, naliczenia podatku i odprowadzenia go nie została wypłacona pracownikowi. Pracownik został zwolniony i w ciągu 14 dni należy mu wydać PIT-11. Co powinno znaleźć się na PIT-11 za ten miesiąc?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00