Porada
ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW SAMORZĄDOWYCH
Wymagania kwalifikacyjne dla kandydatów do pracy mogą być określone w obowiązującym u pracodawcy regulaminie wynagradzania.
Nabór na wolne stanowiska urzędnicze (w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze) jest otwarty i konkurencyjny (art. 11 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych). W ustawie o pracownikach samorządowych nie zdefiniowano pojęć "nabór otwarty" i "nabór konkurencyjny". Należy jednak przyjąć, iż otwartość oznacza, że każdy zainteresowany powinien mieć możliwość przystąpienia do rekrutacji, konkurencyjność zaś, że pracę powinni dostawać najlepsi kandydaci, najlepiej spełniający stawiane wymagania.
Przebieg naboru
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze należy umieścić w Biuletynie Informacji Publicznej (zwanym dalej BIP) oraz na tablicy informacyjnej w jednostce, w której prowadzony jest nabór.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right