Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2011-03-19

ELEMENTY KONIECZNE W TREŚCI REGULAMINÓW PRACY I WYNAGRADZANIA

Regulamin pracy powinien określać zasady świadczenia pracy, w szczególności stosowane w zakładzie pracy systemy i rozkłady czasu pracy oraz sposoby potwierdzania przez pracowników czasu przybycia do pracy i czasu jej wykonywania.

Krzysztof Czerwiński

Na pracodawcy, który zatrudnia co najmniej 20 pracowników, którzy nie są objęci zakładowym układem zbiorowym pracy lub ponadzakładowym układem zbiorowym pracy, ciąży obowiązek wprowadzenia regulaminu wynagradzania (art. 772 § 1 k.p.) oraz regulaminu pracy (art. 104 § 2 k.p.).

Minimalna treść regulaminu pracy

Wymogi dotyczące minimalnej treści regulaminu pracy zawiera art. 104 k.p.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00