Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2010-12-25

OBOWIĄZEK PRZEKAZANIA DRUKU ZUS RMUA

Od niedawna pracuję w niewielkiej firmie, gdzie prowadzę wszystkie sprawy związane z ubezpieczeniem pracowników (zgłaszanie do ubezpieczeń, rozliczanie składek). Moje pytanie dotyczy druku ZUS RMUA, który zawiera informacje o wysokości płaconych przez pracodawcę składek. Czy pracodawca ma obowiązek doręczać go co miesiąc pracownikowi, czy to pracownik powinien o niego występować? Jak informacja ta ma być przekazana, czy w formie pisemnej, czy może w jakiejś innej formie? Jakie istotne dla pracownika informacje zawiera druk ZUS RMUA? Co w sytuacji, gdy dane na druku nie zgadzają się ze stanem faktycznym? - pyta Czytelniczka z Konina.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00