comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-07-01
Reprezentacje pracowników. Inne podmioty uczestniczące w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ewa Podgórska-Rakiel
Gdy u danego pracodawcy nie działają zakładowe organizacje związkowe, rady pracowników lub rady pracownicze, w określonych sprawach pracodawca jest zobowiązany przeprowadzać konsultacje z wybranym przedstawicielem pracowników.
Pracodawca konsultuje z wybranym przedstawicielem pracowników sprawy dotyczące:
• bezpieczeństwa i higieny pracy,
• zwolnień grupowych,
• zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
• zakładowej umowy emerytalnej,
• zakładowego regulaminu wykorzystywania funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Zgodnie z art. 23711a k.p. pracodawca konsultuje z pracownikami lub ich przedstawicielami wszystkie działania związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, w szczególności dotyczące:
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right