comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-06-29
Czas pracy. Ewidencja czasu pracy
Anna Tomczyk, Łukasz Prasołek
Pracodawca prowadzi ewidencję czasu pracy pracownika do celów prawidłowego ustalenia jego wynagrodzenia i innych świadczeń związanych z pracą, jak np. dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych, za pracę w porze nocnej, funkcyjnych, zmianowych, za pracę w warunkach szkodliwych dla zdrowia, uciążliwych lub niebezpiecznych, za wykonywanie dodatkowych czynności itp.
Zasady prowadzenia ewidencji oraz minimalny zakres informacji, jakie powinna ona obejmować są określone przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (DzU nr 62, poz. 286 ze zm.).
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka