Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-10-01

Śmierć pracownika

Prowadzę sprawy kadrowe. 15 września br. dowiedziałam się nieoficjalnie, że jeden z naszych pracowników, który był osobą samotną, zmarł. Wcześniej przebywał na zwolnieniu lekarskim. Chciałabym uregulować wszystkie sprawy związane z zakończeniem stosunku pracy. W związku z tym chciałabym się dowiedzieć, czy pracodawca może wystąpić do wydziału ewidencji ludności o wydanie aktu zgonu tego pracownika oraz komu należy wypłacić świadczenia ze stosunku pracy?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00