comment
Porada
Data publikacji: 2005-03-26
„Wczasy pod gruszą” w regulaminie funduszu socjalnego
W regulaminie socjalnym nie mamy zapisu, że działalność socjalna obejmuje wydatki związane z wypoczynkiem krajowym zorganizowanym przez pracowników we własnym zakresie (popularne „wczasy pod gruszą”). Proszę o wyjaśnienie, czy chcąc, aby pracownicy mogli korzystać z takiego rodzaju wypoczynku, musi być zapis w regulaminie? - pyta Czytelniczka z Pińczowa.
Obowiązujący u danego pracodawcy regulamin w zakresie podziału środków socjalnych na określone cele powinien zostać zmieniony przez wprowadzenie jednoznacznego zapisu o przyznawaniu dopłat do wypoczynku zorganizowanego przez pracownika we własnym zakresie bez konieczności dokumentowania rachunkami lub fakturami.
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka