Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-03-26

„Wczasy pod gruszą” w regulaminie funduszu socjalnego

W regulaminie socjalnym nie mamy zapisu, że działalność socjalna obejmuje wydatki związane z wypoczynkiem krajowym zorganizowanym przez pracowników we własnym zakresie (popularne „wczasy pod gruszą”). Proszę o wyjaśnienie, czy chcąc, aby pracownicy mogli korzystać z takiego rodzaju wypoczynku, musi być zapis w regulaminie? - pyta Czytelniczka z Pińczowa.
Obowiązujący u danego pracodawcy regulamin w zakresie podziału środków socjalnych na określone cele powinien zostać zmieniony przez wprowadzenie jednoznacznego zapisu o przyznawaniu dopłat do wypoczynku zorganizowanego przez pracownika we własnym zakresie bez konieczności dokumentowania rachunkami lub fakturami.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00