Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2002-08-29

Metody organizacji pracy

Ustalenie organizacji i harmonogramu czasu pracy zależy od potrzeb pracodawcy, wymagań procesu produkcji lub świadczenia usług.

Wojciech Sobótka
Pracownicy są zainteresowani wprowadzeniem ruchomego czasu pracy. Czy przepisy zawierają jakiekolwiek ograniczenia takiej organizacji pracy?
Obowiązkiem pracodawcy jest organizować pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, a także osiąganie przez pracowników, przy wykorzystaniu ich uzdolnień i kwalifikacji, wysokiej wydajności i jakości pracy. Ruchomy czas pracy umożliwia wprowadzenie zmiennych godzin rozpoczynania i kończenia pracy - według z góry ustalonych zasad.
Ruchomego czasu pracy, polegającego na umożliwieniu pracownikowi rozpoczynania i kończenia pracy w granicach ustalonych przez pracodawcę, nie należy utożsamiać z równoważnym czasem pracy. Są to dwa odrębne systemy organizacji czasu pracy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00