Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-04-25

Odpowiedzialność finansowa pracodawcy (cz. I)

Terminowe wywiązywanie się z zobowiązań wobec pracowników oraz organów państwowych i publicznych jest obowiązkiem pracodawcy jako strony umów i jako płatnika danin publicznych.

Paweł Ziółkowski
Biuro Doradztwa Gospodarczego
Do podstawowych obowiązków zatrudniających pracowników jednostek organizacyjnych, nawet jeśli nie posiadały osobowości prawnej, a także osób fizycznych (pracodawców) należy wypłata wynagrodzenia i rozliczanie danin publicznych ustalanych od tego wynagrodzenia.
Nieuregulowanie płatności w terminie może spowodować poważne problemy finansowe związane z odpowiedzialnością za zwłokę.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00