comment
Artykuł
Data publikacji: 2002-04-25
Odpowiedzialność finansowa pracodawcy (cz. I)
Terminowe wywiązywanie się z zobowiązań wobec pracowników oraz organów państwowych i publicznych jest obowiązkiem pracodawcy jako strony umów i jako płatnika danin publicznych.
Paweł Ziółkowski
Biuro Doradztwa Gospodarczego
Do podstawowych obowiązków zatrudniających pracowników jednostek organizacyjnych, nawet jeśli nie posiadały osobowości prawnej, a także osób fizycznych (pracodawców) należy wypłata wynagrodzenia i rozliczanie danin publicznych ustalanych od tego wynagrodzenia.
Nieuregulowanie płatności w terminie może spowodować poważne problemy finansowe związane z odpowiedzialnością za zwłokę.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka