Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2018-07-01

Zagrożenia w pracy biurowej

Praca w biurze nie jest ani lekka, ani zdrowa, jak to się powszechnie wydaje. Może doprowadzić do wielu schorzeń, nadmiernego przeciążenia organizmu, osłabienia sprawności intelektualnej. Dlatego tak ważna jest dbałość o to, aby sprzęty biurowe odpowiadały zasadom ergonomii, a normy dotyczące oświetlenia czy pracy przy komputerze były przestrzegane. Bezpieczne i higieniczne warunki pracy powinien zapewnić pracodawca.

Zagrożenia i ryzyko zawodowe są różne w zależności od charakteru pracy biurowej. Praca w instytucjach z bezpośrednim kontaktem z interesantami jest bardziej męcząca, bo występuje więcej stresów i wymuszone przez interesantów tempo pracy. Są też prace biurowe o spokojnym charakterze, samodzielne, bez kontaktu z interesantami i tam narażenie na utratę zdrowia jest mniejsze.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00