Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-01-01

Czasowe powierzenie innej pracy

Od 3 lat pracuję w sekretariacie dyrektora. Ostatnio pracodawca uznał, że ze względu na brak osób w dziale kadr (koleżanka poszła na zwolnienie) powierzy mi okresowo inne obowiązki niż te, które wynikają z zawartej ze mną umowy o pracę. Czy w związku z tym nie powinnam otrzymać wypowiedzenia zmieniającego?

Problem
Edyta D. z Kutna
Odpowiedź eksperta
Jedną z podstawowych zasad prawa pracy jest wykonywanie przez pracownika pracy, która została określona przez pracodawcę w zawartej z nim umowie o pracę. Rodzaj wykonywanej pracy jest jednym z istotnych elementów treści umowy o pracę i pracodawca, co do zasady, nie może powierzyć pracownikowi innych obowiązków.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00