comment
Artykuł
Data publikacji: 2002-07-30
Pracownik w zakładzie pracy - od przyjęcia do zwolnienia
Akta osobowe pracowników stanowią trzon dokumentacji zatrudnieniowej o charakterze archiwalnym. Z tego też względu powinno się tam znajdować wszystko to, co dotyczy personalnie każdego pracownika. Dotyczy to również dokumentów, jakie pracownik musi dostarczyć pracodawcy zanim rozpocznie pracę. Wymienić tu można takie dokumenty jak:
• kwestionariusz osobowy,
• orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
• świadectwa pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
• inne dokumenty, m.in. potwierdzające posiadane umiejętności, osiągnięcia zawodowe, uprawnienia do wykonywania określonego zawodu albo czynności (np. licencje zawodowe, uprawnienia do obsługi dźwigu - jeśli są wymagane na danym stanowisku pracy, czy wreszcie prawo jazdy).
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie