Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2001-04-17

Systemy czasu pracy

Systemy czasu pracy

n

W jaki sposób ustala się systemy czasu pracy i jakie są rodzaje systemów czasu pracy?

W myśl art. 104 § 1 pkt 2 k.p., systemy czasu pracy ustala pracodawca w regulaminie pracy. W zakresie spraw, których regulamin pracy powinien dotyczyć, mogą także obowiązywać postanowienia układu zbiorowego pracy. Pracodawca nie może stosować systemu czasu pracy nie wymienionego w regulaminie czy w układzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy zatrudnia mniej niż 5 pracowników. Wówczas system czasu pracy powinien być wskazany w umowie o pracę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00