comment
Porada
Data publikacji: 2001-11-17
Zakup kompletu mebli biurowych
Jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą. Zakupiłem komplet mebli biurowych (stół i 4 krzesła) na łączną kwotę netto 3800 zł. Czy muszę uznać te składniki i wprowadzić do ewidencji środków trwałych?
Zgodnie z art. 22a ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych za środki trwałe uznaje się stanowiące własność lub współwłasność podatnika, nabyte lub wytworzone we własnym zakresie, kompletne lub zdatne do użytku w dniu przyjęcia do użytkowania przedmioty o przewidywanym okresie używania dłuższym niż rok, używane przez podatnika na potrzeby związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą albo oddane do używania na podstawie umowy najmu, dzierżawy lub umowy określonej w art. 23a pkt 1ustawy.
Pozostało 73% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka