Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2023-04-24

Branża inwestuje w prewencję

Liczba zdarzeń niepożądanych oraz związanych z tym wypłat odszkodowań rośnie. Wraz z tym zwiększa się też zaangażowanie branży ubezpieczeniowej w działania społeczne

Sektor ubezpieczeń przeznacza na inicjatywy społeczne już 35 mln zł rocznie. Ważniejszym obszarem są jednak działania prewencyjne i profilaktyczne, czyli podnoszące świadomość społeczeństwa na temat istniejących zagrożeń, potencjalnych strat, jakie mogą się z nimi wiązać, oraz form zabezpieczeń przed nimi. Na ten cel idzie już 92 mln zł. Pieniądze wspierają akcje informacyjno-edukacyjno-szkoleniowe organizowane przez publiczne placówki medyczne, policję, straż pożarną czy służby ratunkowe. Są z nich też finansowane akcje propagujące bezpieczeństwo na drogach, nad wodą czy na stoku, dofinansowywane kampanie społeczne, szkolenia z zakresu prewencji, jak i zakup sprzętu pomagającego służbom ratowniczym szybciej i skuteczniej udzielać pomocy poszkodowanym.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00