Artykuł
Branża inwestuje w prewencję
Liczba zdarzeń niepożądanych oraz związanych z tym wypłat odszkodowań rośnie. Wraz z tym zwiększa się też zaangażowanie branży ubezpieczeniowej w działania społeczne
Sektor ubezpieczeń przeznacza na inicjatywy społeczne już 35 mln zł rocznie. Ważniejszym obszarem są jednak działania prewencyjne i profilaktyczne, czyli podnoszące świadomość społeczeństwa na temat istniejących zagrożeń, potencjalnych strat, jakie mogą się z nimi wiązać, oraz form zabezpieczeń przed nimi. Na ten cel idzie już 92 mln zł. Pieniądze wspierają akcje informacyjno-edukacyjno-szkoleniowe organizowane przez publiczne placówki medyczne, policję, straż pożarną czy służby ratunkowe. Są z nich też finansowane akcje propagujące bezpieczeństwo na drogach, nad wodą czy na stoku, dofinansowywane kampanie społeczne, szkolenia z zakresu prewencji, jak i zakup sprzętu pomagającego służbom ratowniczym szybciej i skuteczniej udzielać pomocy poszkodowanym.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right