comment
Artykuł
Data publikacji: 2022-06-27
Zmiana ostrzeżeń tylko w nowo opracowanych reklamach
Nowe zasady reklamowania produktów leczniczych wejdą później, niż pierwotnie planowano. Przedsiębiorcy biorący udział w konsultacjach publicznych przekonali Ministerstwo Zdrowia, że sześciomiesięczny termin dostosowania się do przepisów projektowanej nowelizacji rozporządzenia w sprawie reklamy produktów leczniczych jest zbyt krótki w stosunku do rzeczywistych mechanizmów planowania, produkcji i emisji kampanii reklamowych. Podmioty odpowiedzialne byłyby zmuszone do wycofywania zaakceptowanych już reklam leków, ponieważ nie spełniałyby one wymogów projektu. To zaś wiązałoby się z dodatkowymi kosztami.
Pozostało 79% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right