Artykuł
Ulga na ekspansję wymaga niejednej poprawki
Trudno dociec, jaką logiką kierowało się Ministerstwo Finansów, określając, które wydatki są objęte podatkową preferencją na podbój nowych rynków zbytu, a które nie są - twierdzą eksperci
Przykład takiej niekonsekwencji wskazuje Michał Rodak, doradca podatkowy w Grant Thornton. - Trudno znaleźć wytłumaczenie, dlaczego w ramach wydatków na uczestnictwo w targach można odliczyć koszt biletów lotniczych, a nie można odliczyć kosztu biletów kolejowych - mówi ekspert.
Inny przykład to wydatki na bilety, wyżywienie i zakwaterowanie. Jeśli dotyczą pracowników, to można je odjąć, ale jeżeli dotyczą osób powołanych do zarządu spółki - odliczenie nie przysługuje.
Tak samo jest z wydatkami na promocję. Można odjąć wydatki na promocję produktów, ale nie usług.
Zostało pół roku
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right