comment
Artykuł
Data publikacji: 2021-09-01
Skarbówka popiera społeczną odpowiedzialność biznesu
Wydatki na sponsoring sportu, spotkania z młodzieżą, udział w akcjach proekologicznych, przekazywanie fantów na aukcje charytatywne w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu stanowią koszty uzyskania przychodów - potwierdził dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej.
Z pytaniem wystąpiła podatkowa grupa kapitałowa (PGK), będąca największym producentem i dostawcą energii elektrycznej oraz największym producentem ciepła sieciowego w Polsce. Firma angażuje się w programy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. corporate social responsibility - CSR), których celem jest budowanie pozytywnych i trwałych relacji zarówno z partnerami społecznymi, jak i biznesowymi.
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Interpretacje
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka