Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2021-09-01

Skarbówka popiera społeczną odpowiedzialność biznesu

Wydatki na sponsoring sportu, spotkania z młodzieżą, udział w akcjach proekologicznych, przekazywanie fantów na aukcje charytatywne w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu stanowią koszty uzyskania przychodów - potwierdził dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej.

Z pytaniem wystąpiła podatkowa grupa kapitałowa (PGK), będąca największym producentem i dostawcą energii elektrycznej oraz największym producentem ciepła sieciowego w Polsce. Firma angażuje się w programy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. corporate social responsibility - CSR), których celem jest budowanie pozytywnych i trwałych relacji zarówno z partnerami społecznymi, jak i biznesowymi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00