comment
Artykuł
Data publikacji: 2021-07-18
Księgi wystarczy trzymać przez 5 lat, a nie dwa razy dłużej
Po latach sporów co do jednej z najistotniejszych kwestii dla przedsiębiorców ponoszących straty podatkowe nie powinno być już wątpliwości, jak długo mają oni przechowywać księgi i inne dokumenty dla celów dowodowych
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej potwierdził ostatnio dwukrotnie, że wystarczy trzymać je przez pięć lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym została wykazana strata (czyli roku, w którym złożona została deklaracja za rok poprzedzający, zakończony stratą). Nie ma znaczenia, że strata będzie rozliczona w następnych okresach rozliczeniowych i wpłynie na zmniejszenie dochodu za te lata - dodał organ.
Pozostało 78% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Interpretacje
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka