Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-01-12

Czy koszty reklamy są rozliczane w czasie

Spółka prowadzi prace nad wytworzeniem programu komputerowego. Ponieważ będzie on sprzedawany, spółka - chcąc oszczędzić czas - już w trakcie wytwarzania programu zdecydowała się na wydrukowanie katalogów promocyjnych. Jeżeli koszty są poniesione przed zakończeniem prac rozwojowych, to czy można je zaliczyć do wartości niematerialnych i prawnych? Jeśli nie, to czy koszty katalogów można rozliczyć w czasie, obciążając nimi wynik finansowy od momentu rozpoczęcia okresu promocyjnego?

Koszty działalności reklamowej i promocyjnej należy zaliczać do kosztów w momencie ich poniesienia. Nie można ich zaliczyć do kosztu wytworzenia wartości niematerialnych i prawnych. Nie można też rozliczać ich w czasie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00