Artykuł
Nagrody w konkursie promocyjnym jako koszt
Czy wydatki związane z nabyciem nagród rzeczowych, później wydawanych w organizowanej akcji promocyjnej (konkursie) stanowią koszty uzyskania przychodów w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Interpretacja indywidualna Dyrektora Izby Skarbowej w Poznaniu z 13 listopada 2008 r. (nr ILPB1/415-634/08-5/IM)
Stan faktyczny
Wnioskodawca jest wspólnikiem dwuosobowej spółki jawnej (zwana dalej spółką), której głównym przedmiotem działalności jest sprzedaż wyrobów rehabilitacyjnych z dzianin wełnianych: podkładów, kołder, podpór, zagłówków itp. Celem zachęcenia do nabywania ww. wyrobów oraz zwiększenia atrakcyjności własnej oferty, spółka, w której wnioskodawca jest wspólnikiem, ma zamiar przeprowadzić akcję promocyjną, zwaną dalej konkursem.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right